• Silahkan bergabung dengan chat kami di Telegram group kami di N3Forum - https://t.me/n3forum
  • Welcome to the Nyit-Nyit.Net - N3 forum! This is a forum where offline-online gamers, programmers and reverser community can share, learn, communicate and interact, offer services, sell and buy game mods, hacks, cracks and cheats related, including for iOS and Android.

    If you're a pro-gamer or a programmer or a reverser, we would like to invite you to Sign Up and Log In on our website. Make sure to read the rules and abide by it, to ensure a fair and enjoyable user experience for everyone.

ZARAFA

ON3

Mahasiswa
Journalist
<h2 class="titlebig">ZARAFA</h2> 78minutesJenis Film : Animation
Produser : Christophe Jankovic, Valrie Schermann
Produksi : Prima Linea Productions
Sutradara : Rmi Bezanon, Jean-christophe Lie

Casts <p>Max Renaudin ...</p><p>Simon Abkarian</p><p>Franois-xavier Demaison</p><p>Vernon Dobtcheff</p> <h2>SYNOPSIS</h2> Maki adalah seorang budak kecil yang baru saja kabur dari rumah tuannya. Dalam pelarian, ia bertemu Zarafa, seekor anak jerapah, dan ibunya. Ketika tuannya menangkap keduanya dan mengancam akan membunuh Maki, ibu jerapah berusaha melindungi dan dirinya terbunuh.Persabahatan yang erat pun terjalin antara Maki dan Zarafa. Ketika Hassan, pangeran gurun, menangkap Zarafa dan diminta oleh Pasha dari Mesir untuk membawanya ke Prancis, Maki yang telah berjanji untuk selalu melindungi Zirafa tanpa ragu menyelamatkannya. Demi membawa pulang Zirafa ke tanah kelahirannya, Maki membahayakan dirinya sendiri.

Credits: 21cineplex
 
Top